wtorek, 21 stycznia 2014

40 - Czekając na Jelonka


Witajcie, dziś niestety nie będzie nowego odcinka podcastu, bo gdyż albowiem zali wżdy nawał pracy i rozkręconych kilka projektów nie pozwolił mi na ogarnięcie dostateczne gości i w efekcie nic nie nagrałem nowego. Ale ponieważ odkryta niedawno możliwość publikowania filmów na kanale podcastu wydaje mi się interesująca, postanowiłem zamieścić tutaj dodatkowy materiał z mojej rozmowy z Michałem Jelonkiem. Toważyszy mi Patryk Łukuć. 

Korzystając też z miejsca chciałbym podziękować wszystkim, którzy wsparli mój projekt na wspieramkulture.pl i zachęcić tych, którzy jeszcze tego nie zrobili do aktywności finansowo mecenasowej. Projekt jest ciekawy, dobry i ambitny. Czemu go nie poprzeć, tym bardziej, że można w ten sposób zostać gościem podcastu lub dostać podpisany rysunek Marianny Strychowskiej.

Muzyka zawarta w klipie wykorzystana za zgodą artysty.


Check out this episode!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz