poniedziałek, 2 września 2013

Plany, podsumowania i takie tam te

Trochę czasu minęło i chyba pora na pewne podsumowanie. Pierwsze rozmowy nagrane i pora wyciągnąć pierwsze wnioski. 

Po pierwsze primo - słabo słychać moje pytania. Mógłbym tutaj próbować się tłumaczyć tym, że to dopiero początki i że nagrywanie poza domem zawsze wiąże się z problemami, ale tego robić nie będę. To się w najbliższym czasie zmieni. Planuję rozbudowę sprzętową i mam nadzieję, że to rozwiąże problem. Jak nie, będę kombinował dalej. 

Po drugie - niesamowite do jak wielu osób udało mi się dotrzeć. Na kolejne maile dostaję pozytywne odpowiedzi i w najbliższym czasie szykuje mi się kilka bardzo interesujących rozmów. Weźmy na przykład ten tydzień: po pierwsze już jutro nagrywamy kolejną rozmowę Breaking Badową, tym razem w powiększonym gronie, bo z Mateuszem Możdżeniem, który mam nadzieję na stałe dołączy do podcastu. Druga rozmowa będzie z +Marcin Galickim z +Wspieram.to - porozmawiamy o crowdfundingu w Polsce. Trzecia rozmowa będzie z +Darrenem Korbem z Supergigant Games odpowiedzialnym za wspaniałą muzykę do mojej ulubionej gry ostatnich lat - Bastionu. Rozmowa ta będzie pierwszą rozmową przeprowadzoną po angielsku i taki też będzie ten podcast. Trochę trema.

A to nie wszystko - kolejne listy wysyłam, wiele rozmów wstępnie umówionych, ale nie będę zapeszał.

Po trzecie - jeżeli spodoba Wam się mój podcast, proszę, napiszcie komentarz. Pomoże mi to poprawić jakość podcastu, uniknąć popełniania błędów. Wszyscy dzięki temu będą zadowoleni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz