sobota, 10 sierpnia 2013

11 Bit Studios


No to pierwsza rozmowa nagrana. Dziś odwiedziłem niezależne (czy takie jest w rzeczywistości nie udało nam się do końca rozstrzygnąć w trakcie rozmowy) studio 11 Bit Studios, które odpowiedzialne jest za takie tytuły jak Anomaly, jak sami twórcy ją nazywają, odwrócony tower defense,  śliczny, oniryczny Sleepwalker's Journey czy posiadający świetną ścieżkę dźwiękową Funky Smuglers. Przed rozmową miałem okropnego stracha i nerwy utrudniały koncentrację, ale niemal od pierwszej minuty spędzonej w siedzibie studia emocje opadły. Miła pani z recepcji wskazała mi wygodną kanapę obok imponujących rozmiarów telewizora i kolumn, obok których rozłożona była cała masa sprzętu, którego poza konsolą nie byłem w stanie rozkminić. Ale w tym przesyconym technologią środowisku panował jakiś dziwny spokój, wszyscy zostawiali buty przy wejściu i na boso dreptali pomiędzy biurkami, które aż uginały się pod ciężarem komputerów. Jeszcze bardziej domowo i przytulnie zrobiło się kiedy przyszłą pani z jedzeniem i wszyscy oderwali się od ekranów by razem zjeść i pogadać. Niesamowicie fajna atmosfera. Sama rozmowa była bardzo interesująca i, pomimo drobnych usterek technicznych (pieprzony sprzęt), przebiegłą dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy. Za kilka godzin wrzucę do podcastu. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz